niedziela, 5 października 2014

Od czego by tu zacząć

       Pomysł założenia bloga zrodził się w mojej głowie już jakiś czas temu. I nie ukrywam, że jest to dla mnie całkiem nowe doświadczenie i po części trochę eksperyment.
     Przyznam szczerze, że wcześniej nawet nie czytałam zbyt wielu blogów ale szybko to nadrobiłam w chwili, gdy zastanawiałam się o czym by tu pisać.

      Uznałam, że najlepszą opcją będzie to co lubię, co jest moją pasją, czyli kosmetyki, testy produktów, panele internetowe, czytanie książek i żeby było to wszystko oprawione odrobiną kultury. A i pewnie znajdzie się coś innego czego tu nie wymieniłam. Heh... gdy kończę pisać to zadanie już mi przychodzą nowe tematy do głowy. W każdym razie dziewczyny powinny znaleźć tutaj coś dla siebie.

Mam tylko jedną nadzieję, że nie będzie nudno.

No więc zaczynamy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)