wtorek, 7 października 2014

Złota jesień ....

     Jedyne o czym dzisiaj chyba jestem w stanie napisać to jak dobre i smaczne są lekarstwa. 

     Niestety jednym z minusów tej pory roku jest to, że gdzie się nie pójdzie wszędzie otaczają nas kichający ludzie. I tak niestety od kilku dni obserwowałam zakatarzonych przechodniów na ulicy, w autobusach, tramwajach i niestety w pracy też koleżanki zaczęły kichać. I chcąc nie chcą mnie również dopadło.  :(

    Leżę sobie w łóżeczku pod kocykiem z chusteczkami i wypełniam sobie różne ciekawe ankiety bo skrzynka mailowa mi się od nich zapełniła. 

Chciałabym w dniu dzisiejszym przedstawić Streetcom Polska. Jest to firma zajmująca się marketingiem rekomendacji coraz bardziej popularnym w naszym kraju. Podstawą tutaj są kampanie w których zostaje się ambasadorem/ambasadorką testowanej marki. Polega to na tym, że należy promować dane produkty wśród swoich znajomych, rodziny itp. Otrzymujemy próbki, które powinniśmy rozdać wśród znajomych podczas rozmów o produkcie, a następnie po przeprowadzeniu takiej rozmowy wypełniamy raport online. I teraz pewnie nasuwa się pytanie co my jako ekspert z tego mamy. A więc, po pierwsze dostajemy dla siebie pełnowartościowy produkt do przetestowania. Za każdą rozmowę otrzymujemy punkty, dzięki którym mamy większe szanse aby wziąć udział w kolejnych kampaniach. Dla mnie osobiście największą frajdą jest samo testowanie produktów i poznawanie nowości rynkowych.

  Jeśli to co napisałam choć troszeczkę kogoś zaciekawiło zapraszam do zarejestrowania się na stronie:
  https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/5f86a75b4915b4b537b1da4d31828d08

i zgłaszania się do udziału w kampaniach rekomendacji.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)