środa, 22 kwietnia 2015

Przesyłki - marzec 2015

W lutym troszkę przesyłek się uzbierało dlatego zrobiłam osobny post. W marcu również kilka razy kurier zawitał dlatego postanowiłam Wam co nieco o nich napisać.








Oczywiście jak co miesiąc dotarła do mnie paczuszka wspaniałości od beGlossy - o marcowej edycji pisałam Wam TUTAJ




W końcu dotarła również do mnie próbka perfum od YODEYMA.
Od Everydayme - otrzymałam próbkę koncentratu do płukania tkanin LENOR

Portal Dom z pomysłem wysłał mi pojemnik na chusteczki w kształcie domku.

Dzięki TestMeToo miałam przyjemność razem z córcią testować klocki LEGO DUPLO  "Mój pierwszy domek". Recenzję znajdziecie TUTAJ





Za punkty z programu Payback wzięłam córci zestaw z myszką Minnie od Disneya. W skład wchodzi talerzyk, miseczka oraz kubeczek. Dodam, że bardzo się spodobały :)










Przesyłka od Image Group - dystrybutora marki Medbeauty. Otrzymałam do przetestowania 2 perłowe maski oraz peeling enzymatyczny. O peelingu pisałam już TUTAJ











Na koniec chciałam Wam powiedzieć, że znowu skusiłam się na diamentowe kredki do oczu z Avonu o których pisałam TUTAJ . Tym razem wybrałam dla siebie odcienie Sugar Plum oraz Brown Sugar.  Na prawdę te kredki mnie urzekły i mogę je Wam polecić - warto wypróbować :)





 Czy kurierzy się do Was również się troszkę nabiegali ??


15 komentarzy:

  1. Też lubie te kredki. :)
    Obecnie mam w odcieniu Flashy Cooper, chociaż już końcóweczkę.
    Sugar Plum też jest świetna. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No u mnie nabiegał się tylko raz ( mowa tutaj oczywiście o tym miesiącu ) ale lada chwila ma przyjść do mnie paczuszka z Verony więc .. będą TESTY ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne nowości zwłaszcza dla maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw talerzyków z disneya jest piękny :) Bardzo lubię kredki Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne przesyłki, miałam dwie maski bananowe firmy MedBeauty i fajnie się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie sprawdzają się te kosmetyki z MedBeauty :)

      Usuń
  6. Fajne rzeczy. Ostatnio kupilam kuzynce taki sam zestaw obiadowy :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak perfumy przypadły Ci do gustu?:)
    Zapraszam do siebie: fochzprzytupem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredki Avon wydają się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O- do mnie w marcu i kwietniu też kurierzy często zaglądali :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo nowości! Klocki superanckie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)