poniedziałek, 28 września 2015

Nawilżający krem pod oczy - BIOLIQ

Wielkimi krokami zbliża się roczek mojego bloga. W związku z tym pojawiają się u mnie nowe pomysły na posty aby kolejny rok był równie udany a może nawet lepszy. W weekend miałam okazję ponownie być na pokazach mody i już niedługo kolejne fotorelacje pojawią się na blogu. Już dzisiaj zapraszam Was 5 października na małe roczne podsumowanie. A dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje kremu pod oczy od Bioliq.




Zacznę od tego co wyczytałam na opakowaniu oraz na stronie producenta.

"Bioliq to linii a dermokosmetyków, których substancje czynne otrzymywane są w wyniku ekstrakcji, pozwalającej na skuteczne zachowanie ich unikalnych właściwości. Podstawą serii Bioliq jest wyciąg z Onopordum acanthium, który zawiera cenne dla skóry laktony seskwiterpenowe. Zastosowana metoda ekstracji sprawia, że zachowane są jego silne właściwości regeneracyjne, wynikające ze zdolności do pobudzenia różnicowania się keratynocytów ( komórek naskórka). Dzięki temu dermokosmetyki Bioliq w naturalny sposób stymulują rekonstrukcję skóry, wykazując działanie naprawcze i intensywnie regenerujące".

"Krem nawilżający pod oczy nawilża i regeneruje delikatna skórę wokół oczu. Zmniejsza opuchliznę i cienie. Pielęgnuje i intensywnie nawilża skórę wokół oczu. Zawarty w kremie wyciąg z orchidei purpurowej ( orchis mascula ) działa kojąco i łagodząco. Krem wspomaga regenerację naskórka oraz skutecznie zmniejsza opuchliznę i cienie pod oczami Dodatkowo chroni skórę przed niekorzystnym wpływem wolnych rodników, opóźniając powstawanie pierwszych zmarszczek.
Orchidea purpurowa jest byliną należącą do rodzin storczykowatych. Ekstrakt ze storczyka ma właściwości kojące, nawilżające i wygładzające. Obecność pigmentów ( zwłaszcza antocyjanów) sprawia, że jest doskonałym antyutleniaczem dzięki czemu  opóźnia procesy starzenia się skóry".




Kosmetyki BIOLIQ mają bardzo podobną do siebie szatę graficzną. Seria 25+ jest w kolorach białym i pomarańczowym. Krem kupujemy w tubce 15 ml. Jest ona miękka, więc nie ma problemów z wyciskaniem nawet końcówki kremu. Konsystencja jest lekko kremowa, białego koloru. Zapach - delikatny, praktycznie niewyczuwalny.

Mazidełko dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Można stosować więc wieczorem oraz rano na chwilę przed nałożeniem makijażu.

Krem faktycznie nawilża delikatną skórę wokół oczu. Przy dłuższym używaniu naprawdę można zauważyć efekty. Co do cieni pod oczami to nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ nie mam takiego problemu.

Przez cały czas używania kremu Bioliq ani razu nie podrażnił mi oczu. I właściwie to nawet nie mam się w tym przypadku do czego doczepić. Wobec tego nie pozostaje mi nic innego jak tylko Wam go polecić. Jest to dobry produkt za niewielkie pieniądze. Za 15 ml zapłacimy około 10 zł


Ja nabrałam ochoty na inne kosmetyki od BIOLIQ. A jakie jest Wasze zdania o tej marce ?? 

5 komentarzy:

  1. Skład nawet mi odpowiada, ale tego kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę tej marki, ale może warto spróbować. Człowiek z roku na rok zdobywa nowe trofea zbliżającej się starości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe do starości moja droga to jeszcze dużo nam brakuje :)

      Usuń
  3. Wyglada dosc profesjonalnie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic z tej marki. Jestem w sumie ciekawa jak ten krem by się sprawdził w przypadku moich bardzo wrażliwych oczu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)