piątek, 18 września 2015

Pudełko beGlossy - wrzesień 2015

Dostawa wrześniowego pudełka beGlossy zbiegła się w czasie z moimi urodzinami. Dlatego tym bardziej nie mogłam się go doczekać. Do tego przeróżne komentarze, które pojawiły się w sieci tym bardziej podsycały moją ciekawość. 





 Sama zapowiedź wrześniowej edycji wzbudziła dość dużo kontrowersji. Tym razem dostępne było 19 różnych kosmetyków, z tym że każda z nas otrzymywała 6 szt w swoim pudełku.


Mi trafiła się wersja B pudełeczka a znalazłam w niej:
  • BEAVER PROFFESSIONAL - Regenerująca odżywka do włosów. Miniaturka o pojemności 40 ml. W lipcowym pudełku otrzymałam szampon więc teraz mam komplet. 
  • CLARENA - Baracay Body Cream - Próbka o pojemności 30 ml. 
  • LAMBRE - Lakier do paznokci - trafil mi się kolor: Nail Pol FC 10. 
  • ISADORA - Podkład w wersji mini, bo o pojemności 3,5 ml. Bardzo żałuję że taka mała ilość
     :( no ale dobre i tyle żeby przetestować 
  • SHISEIDO - koncentrat wzmacniający układ immunologiczny skóry. Próbka o pojemności 5 ml
  • SHISEIDO - koncentrat pod oczy - próbka o pojemności 5 ml

Do tego w pudełku znalazłam najnowszy numer magazynu beGlossy.

Patrząc na inne wersje pudełka bardzo się cieszę, że akurat ta wersja do mnie trafiła. Poza lakierem wszystkie produkty to próbki. Mimo wszystko podliczając wartości kosmetyków w pudełku wychodzi kwota 184,31 zł, więc wcale nie jest aż tak źle. Fakt wartość pudełka to zasługa głównie produktów SHISEIDO.


Podsumowując ja jestem zadowolona i wszystkie produkty wypróbuję a o efektach moich testów za jakiś czas przeczytacie na blogu. Dziękuję beGlossy za trafione pudełeczko :)


Życzę Wam miłego weekendu. Buziaki 


Agata

6 komentarzy:

  1. ja również dostałam tą wersję i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość całkiem niezła. :)
    Ja dostałam wersję A. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza wersja tego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza wersja, więc nic dziwnego, że jesteś zadowolona ;) Ja szczerze mówiąc byłabym zadowolona z każdej poza wersją z Kueshi i tą, którą akurat dostałam - czyli C. Z C nie użyję nic :( Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)