wtorek, 27 października 2015

Dove - Szampon Colour Care

Ehh coś ostatnio nie mogę się wyrobić z pisaniem postów i robieniem zdjęć. Chyba w styczniu zrobię sobie noworoczne postanowienie, że będę bardziej systematyczna :P No, nieważne - dzisiaj będzie o szamponie Dove. Buteleczka jest już na wykończeniu, więc wypada napisać recenzję ;)



Standardowo zacznę od tego co wyczytałam na stronie producenta.

"Szampon Colour Care jest częścią linii Dove Damage Solution. Zaprojektowany by działać na poziomie komórkowym, zawiera technologię Colour Revitaliser. Włosy pozostają pełne blasku a kolor żywy nawet do 10 tygodni ( przy zastosowaniu szamponu oraz odżywki)".


Szampon jest w białym opakowaniu z różowymi elementami, otwieranym na klik. Niestety, gdy zbliżamy się do końca produktu skośne zamknięcie uniemożliwia postawienie do góry denkiem. Szampon bardzo ładnie pachnie i co dla mnie ważne zapach utrzymuje się na włosach.

Konsystencja szamponu jest dość gęsta. Po nałożeniu bardzo dobrze się pieni i bez większych problemów się spłukuje. Z racji tego, że nie trzeba go dużo nakładać jest dość wydajny.

Włosy po umyciu są splątana i ciężko się rozczesują. No ale z tym problemem akurat dobrze radzi sobie odżywka. Po wysuszeniu natomiast włosy dobrze się układają, są mięciutkie, błyszczące i ładnie pachną.

Co do ochrony koloru to ja tego nie zauważyłam.


Największy minus dla mnie to fakt, że nie zadbał o skórę głowy i dostałam po nim leciutki łupież.

Czy kupię go ponownie - raczej nie. Jakoś nieszczególnie przypadają mi do gustu produkty marki Dove. 

A może u Was lepiej się sprawdził. Bo szczerze mówiąc czytałam o niem wiele pozytywnych opinii.


9 komentarzy:

  1. Nie myłam nigdy włosów szamponami Dove. Szkoda, że spowodował lekki łupież

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja też po nim mam łupież wiec wyleciał do zlewu :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o szampony z Dove jak i odżywki nie jestem do nich przekonana....a te Color Care zamiast chronić to miałam wrazenie ze wypłukują kolor...
    zaprzaszam do mnie :) www.miszmaszgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam całą serie ale po użyciu odżywek szampon od razu podałam dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie sprawdził się dość średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miałam normalne, zdrowe włosy to Dove bardzo je przeciążał. Teraz fajnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja tak dwa podejścia miałam znowu do marki Aussie

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)